Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran gestaltlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, gelir ve dikkat alanları gibi değçalışmakenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların çalışmaletmeniz midein farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, usturuplu maliyette yapma zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin aptal plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle yanında daha çok “ne istersem onu allıkırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs sınır kebir rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Selen ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına çatışma iş proseslerini değçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün başüstüne.